wielki powrót

Nvidia GeForce 8400 Gs
Taką właśnie kartę polecono mi na forum.ubucentrum.net muszę przyznać świetnie się sprawuje w porównaniu do ati radeon hd3450, chodzi o wiele lżej, a sama instalacja sterowników nie sprawia problemów – po instalacji (wybierając odpowiednią opcję w menu) mamy do wyboru aż 2 rodzaje sterowników, gdzie w ati (w moim wypadku) zawsze był 1 który nie koniecznie musiał działać prawidłowo, i to właśnie sprawiło że zamieniłem kartę. Dołożyłem trochę gotówki do sprzętu (nie wiele) ale nie żałuję 🙂 mam teraz trochę mocniejszą (więcej mb) i nie sprawiającą problemów w linuxie kartę. System postawiłem, ale nie zamierzam go dostosowywać do moich indywidualnych potrzeb, bo wkrótce wychodzi nowa wersja ubuntu – 10.04 to dopiero ją po instalacji dostosuję do swoich potrzeb. Blog reaktywowany

~ - autor: desant87 w dniu 1 lutego 2010.

 
