Witajcie!

Witam czytających, nie jestem jakimś orłem z informatyki tylko przeciętniakiem, a moją wiedzę jaką posiadam na temat linuxa, posiadam ją dzięki osobom z forum Ubuntui kilku przeczytanym artykułom… Na mojej stronce postaram się wam zaprezentować Ubuntu linuxa, sami ocenicie czy do codziennych zajęć ten system się nie nadaje. Sam na początku miałem wiele trudności z tym systemem powód: przyzwyczajenie do windowsa, brak wiedzy, no i niestety zbyt za mało proste tłumaczenia osób znających się doskonale… Spytacie dlaczego przeszedłem na Ubuntu? Otóż dlatego że nie ma na niego wirusów, uruchamia się znacznie szybciej od windowsa xp, ma masę darmowego oprogramowania (większość jest darmowa), posiada większe możliwości odnośnie dostosowywania do własnych potrzeb, poza tym lubię wyzwania… Powiecie że nie ma gier, a są! Są specjalne na linuxa i też da się uruchomić gry działające pod windowsem dzięki programowi Cedega, rzecz w tym że nie wszystkie, a sam ten program jest programem płatnym… Da także się uruchomić programy napisane pod windowsa (nie wszystkie ale jednak) w programie wine.  Jeżeli ktoś ma dość częstych awarii windowsa spowodowanych wirusami, trojanami to ten system jest dla niego… Blog ten traktuję jako „zeszyt z notatkami”.

~ - autor: desant87 w dniu 6 marca 2009.

Skomentuj

 
